úterý 20. srpna 2013

Shopaholic...aneb co jsem zas kde ulovila

Ráno jsem začala snídaní v Mc donaldu ( ano miluju zde snídaně ). Dala jsem si pomerančový džus, kokosové kafčo a muffin menu s vejcem slaninou a sýrem ( jako vždy ). U doktora bylo vše v pořádku mimčo roste jak má. U doktora jsem byla jen chvíli a jelikož je hned vedle OC Chodov tak mi to nedalo!






















































Krom toho že jsem v Sephoře koupila přítelovi parfém od Armaniho, jsme samozřejmě myslela i na sebe :


  • Šátek SIX : 299,-
  • Náušnice Orsay cca 300,-
  • Svetřík Orsay : 700,-
  • Zlatobílý svetřík také Orsay: 700,-
  • Když už tak hezký věci tak nutně potřebuji kabelku a mimochodem také Orsay : okolo 700,-
  • Tílko Camaieu : 149,-

Mimochodem všechno o číslo 2 větší, počítám už s tím že poroste bříško :)
































Plus kabátek z Camaieu ten jsem ale zapoměla vyfotit.

11 komentářů:

  1. Parádní věci, ta kabelka se mi moc líbí, nikdy jsem na ní ale neměla štěstí :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají jí teď nově v Orsay, já tam byla před týdnem a to tam ještě nebyla to samý ten svetřík s mašlí přišel předevčírem :)

      Vymazat
  2. Bázi najdeš na stránkách dermacolu :) www.dermacol.cz

    style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc :)
    jinak nádherné věci sis pořídila!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mas uzasny styl. Vsechno z prvni fotografie bych brala :)

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  5. Ta ruzova tunika vypada velmi zajimave. Je to tunika? Odkud je?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře dělají mi velkou radost :). Ness W.