čtvrtek 22. srpna 2013

Outfit na den 22.8.2013

Den začal jako každej jinej, během vycházky jsme si zašla pro balíček na poštu, objednávala jsem si bázi pod make-up od Dermacolu, potom se stavila v pizzerce pro špagety <3 a přítelovi pro pizzu :)

Halenka New yorker : 159,-
Kalhoty Orsay 699,-
Náušnice netuším :D :)
Náramek Takko 120,-
a na noze poté růžové balerínky :)











14 komentářů:

  1. super, kombinace barev se mi velmi líbí! a ta kabelka je super! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Barvičky jsi skvěle sladila:-), košile s takovými detaily přímo miluji♥. Jinak máš to tu moc hezké,takže se mile ráda stávám tvou pravidelnou čtenářkou:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš tak to moc děkuju ! :) Fakt si mě potěšila

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ta košile, má krásnou barvu.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) rozhodovala jsme se mezi černou a touhle! a jsem ráda že jsem zvolila dobře

      Vymazat
  4. moc pěkné..a jsi krásně nalíčená!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Kosela ma uzasnu farbu!

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné! <3 hlavně ta košile je úžasná!!

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem je viděla včera poprvé :) Tak jsem je chňapla! :D

    Krásná halenka :)

    style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Suprové! Doufám, že se neurazíš, když řeknu, že stylová plus size blogerka v české blogosféře chyběla, moc Ti fandím!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neurazím čekám mimčo tak proto větší než obvykle, ale nikdy jsem žádná vychrtlina nebyla a teď to malý dává zabrat :D

      Vymazat
  9. sluší ti to ;) a tá košela je vážne krásna :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásne zladené a tá kabelka <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře dělají mi velkou radost :). Ness W.