čtvrtek 22. srpna 2013

Make-up Maybelline Affinitone - Recenze








  •   Ahoj, psali jste o recenzi Make-upu od Maybelline, já jakožto docela složitá osoba na Make-upy, které jen tak nějaký make-up nesedí, jsem s tímhle make-upem spokojená. Používám ho už nějaký týden a nic bych mu nevytkla. Snad jen možná ta cena, ale mě se zatím podařil koupit vždy v nějaké akci.

  • K sehnání je snad v každé drogerii. Od Dm až po Rossmanna. 




  • Na internetu se dá sehnat za 299,- já se v drogérii setkávám s cenou spíše 249,-, teda doufám že si to dobře pamatuju :D 





  • Jedna tubička obsahuje 30 ml a můžu říct že vydrží dlouho :) Teda alespoň mě :)



  • Můžu říct že krásně sjednocuje barvu pokožky, nevysušuje jako ostatní make-upy, neobtiskává se na oblečení, obsahuje vitamín E.



  • Já mám odstín 09 Opal Rose (jsem světlejší typ, i když na ruce to moc vidět není, ano ruce se mi opalujou obličej a ostatní části těla ne :-D )



  • A ještě něco, i když ste úplnej leml na make-upy jako já, nevytváří vám na obličeji masku!






Před/Po

3 komentáře:

  1. All♥ (http://allys-cook.blog.cz/)22. 8. 2013 11:03:00

    ten make up jsem používala dřív, pak vůbec nic a teď mám nový =) hehe. ty pupínky mám taky a ne a ne se jich zbavit ani výrobky z lékárny. nevíš co s tím? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj netuším, mě se udělaj dycky jednou za měsíc :) a to většinou po hodně dlouhém odličování :D nebo pobytu na sluníčku :)

      Vymazat
  2. používám úplně stejný a jsem s ním hrozně spokojená:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře dělají mi velkou radost :). Ness W.