pondělí 26. srpna 2013

Co je nového ?

Od přítele jsem včera dostala nálož soviček a dnes jsme si koupila 3 laky a jeden lesk. Ráno sem si říkala že jsme si dlouho neudělala radost :) Co dělám poslední dny, sleduju online Vyvolený protože se doma vážně nudim.














8 komentářů:

  1. Ty laky jsou moc hezké:-), sama takové barvičky upřednostňuji. Jinak tak to tě musel přítel potěšit, ty sovičky jsou překrásné♥.
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celé dny mě zlobí tak mě jednou aspoň potěšil :D ne sranda, jsem takovej sovofil takže mám radost

      Vymazat
  2. Ty náušnice jsou úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty náušnice jsou super! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  4. ten flormar je uzasny!

    Pozyvam na MEGA BIELENDA GIVEAWAY:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tak sovičky jsou bombové a ten přívěsek vypadá dokonce otvírací (?). A laky mají super barvy, hlavně první vypadá moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvele laky:)

    PS: Pripoj se do giveaway na mem blogu o printic fotky :)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře dělají mi velkou radost :). Ness W.