sobota 24. srpna 2013

Báze pod make-up od Dermacol - recenze

 Ahojky :)

  • Předevčírem sem si vyzvedla na poště balíček, na který jsem se tak moc těšila. Objednávala jsem si z http://www.krasa.cz/ bázi pod make-up. Strašně sem se těšila protože tuto bázi si všichni chválí a dočkala jsem se. 
  • Můžu říct že se značkou Dermacol sem v dřívější době snad ani neměla tu čest se seznámit, nebo mě spíše krom odličovače nic od této značky nezaujalo. Tímto balíčkem se ovšem mění můj pohled!
  • Báze je naprosto skvělá vytkla bych snad jen tu cenu a malé balení. 
  • 15 ml za 237,-
  • Ale nevadí jsem ráda že jsem si ji pořídila, je to malý zázrak, má nádhernou vůni! (Fakt krásnou)
  • A pleť je po ní krásně jemná.

Splňuje všechny účinky co splňovat má:
  1. pleť je matná, vyhlazená a připravená na aplikaci make-upu,  OK
  2. make-up se neusazuje během dne v pórech a vráskách. OK (ano neusazuje se mi ve vráskách :D )



Moje spokojenost?!


PS: do balíčku jsem dostala ještě dárek a to

  1. bio repelent
  2. samolepící bloček
  3. vzorek, který si můžete samy zvolit já si zvolila lehký zjemňující krém pro normální až suchou pleť od GARNIER





11 komentářů:

  1. Máš pravdu, skvělá báze :-) trochu mi vadí ta cena, ale jsem ochotna to přetrpět :-) pěkně zpracované :P

    OdpovědětVymazat
  2. je to bezký =) škoda že tak drahý :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá skvelo, zháňam niečo také, tak vďak za typ! :),

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Vďaka za recenziu. Už som na ňu pozerala v drogerií a nevedela som či kúpiť,alebo nie :)

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat
  6. na tvé doporučení možná vyzkouším:))

    OdpovědětVymazat
  7. tak to bych mohla někdy zkusit :) sice by to mohlo bejt levnější :DDD ale i tak o tom popřemýšlím :D

    OdpovědětVymazat
  8. ta ma laka uz strasne dlho :)

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Na tuhle bázi nedám dopustit. Je skvělá! Nikdy se mi nestalo, že bych na ni četla negativní recenzi. Já už ji mám asi potřetí a pokaždé jsem vychytala akci. Takže mě nevadí ani cena.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. jé tu mám doma a moc jí nepoužívám..musím začít!:-D

    OdpovědětVymazat
  11. nikdy jsem bazi nepouzivala a ani nebudu :)))) ale dobra recenze :)

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře dělají mi velkou radost :). Ness W.