pondělí 19. srpna 2013

August cosmetic shopping

Dneska jsem si udělala několikanásobnou radost začalo to koupí foťáku plus číslo jedna!
Abych konečně mohla přidávat trochu kvalitnější příspěvky a jelikož teď budu doma asi častějš a budu se nudit.
Došla jsem do DATARTU a začalo pršet no samozřejmě v obchodním centru nebyl jen Datart proto jsem ještě zavítala do DM a pak do TETY odkud jsem si odnesla klubovou kartičku :D ( Dm už totiž mám )


1. Kartáč na vlasy ( ten můj stojí už za prd ) 59.90,-

2. Průhledný lak na nehty od Gabriela Salvete ( něco jako vyživující ochranný atd.. ) 89.90,-

3. Odličovací ubrousky 39.90,- ( už sme jedny měla a byla jsem spokojená )

4. Korektor od Astor 003 84.90,-

5. Rtěnky od Maybelline 99,- (ks) 

6. Řasenka od Gabriela Salvete 99,- ( chtěla jsem vyzkoušet, doteď jsem byla s řasenkami od této značky velmi spokojená )

7. Čistící ubrousky ebelin

8. Make-up od Maybelline 149,- už jeden mám jsem spokojená teď jsem si koupila tmavší o kousek :)


Většina věcí v akci, a klubové kartičky také dodávají tak nízkou cenu
 






3 komentáře:

  1. Ahoj,nemohla by jsi udělat recenzi na Make-up od Maybelline? Uvažuji již dlouho nad jeho koupí, ale chlepa bych ho nějak líp "poznat". Ostatně pudr s této kolekce je moc super! http://terezasworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře dělají mi velkou radost :). Ness W.